Regnskabsportal.dk

                              

                            

Registrering af timer, varer og materialer på sager


Når man som håndværksvirksomhed eller konsulentfirma kører ud til kunderne, er det vigtigste regnskabsmæssige værktøj at holde styr på de timer og eventuelt varer/materialer der er forbrugt på en kunde. Registreringen er afgørende for om faktureringen til kunden bliver korrekt, i forhold til det forbrug der har været.


Dag- og uge sedlerne forsvinder...


   

I "gamle dage" brugte rigtig mange håndværksvirksomheder det man kaldte dag- og uge sedler på papir, hvor håndværkeren efter endt arbejdsdag skulle udfylde en dag seddel, med oplysninger om hvilken kunde der var besøgt, samt hvor mange timer og materialer der var brugt. Uge sedlen var bare en opsummering af dag sedlerne.

      

Tiderne gør, at der er sket en utrolig udvikling indenfor den digitale verden, som i dag kan håndtere mange af de informationer, som man førhen skulle nedskrive eller taste gentagende gange.

     


  

 

Underskud med forkert time registrering

   

En virksomhed kan hurtigt opleve regnskabsmæssige underskud, hvis registreringen af tid og materiale forbrug ikke er korrekt. En halv time der, og en halv time her hen over et år, kan blive til rigtig mange penge. For nogle millioner af kroner.

Vigtigt

   

Med den rigtige løsning undgår man fejlagtige oplysninger på dag sedlen, eller at bogholderen måske ikke kan læse hvad der står på dag sedlen samt forkert antal bogførte timer på kundens sag.


Tag beslutningen om digital time registrering fra starten af...

                    

Digital timeregistrering og sags styring giver ikke kun et godt overblik, men er også nøglen til en effektiv administration og korrekt fakturering.

  

At drive en velfungerende virksomhed, handler i høj grad om at få faktureret ud til tiden. Det kan lyde enkelt, men kan ofte være lidt af en udfordring. Ved at have styr på tidsforbruget i din virksomhed, kan du også se, hvad arbejdstiden går med og hvad virksomheden tjener penge på og hvor virksomheden sætter penge til.

Tid er penge og likviditet til virksomheden

                   
I mange virksomheder er medarbejdernes tid virksomhedens største aktiv, derfor skal tidsforbruget effektiviseres og optimeres mest muligt.
 
Dette får man mulighed for med et timeregistrerings system, hvor tiden dokumenteres. Det vil sige, at man kan få det fulde overblik over medarbejdernes opgaver og tidsforbrug, plus at det giver mulighed for at udarbejde statistikker på hvad tiden går med.

Løsningen for registrering skal være nem
                                  
Find en løsning og produkt, som er til mindst mulig gene for medarbejderne, og helst en løsning, hvor medarbejderne føler, at de også får noget ud af tids- og materiale registrering. Eksempelvis ved at de sparer tid i dagligdagen, ved at undgå at skulle udfylde dag- og uge sedler sidst på eftermiddagen, men at de faktisk kan gøre det løbende gennem arbejdsdagen, uanset hvor de er.
    
Med en mobil løsning kan det gøres umiddelbart på kundens adresse, når opgaven er løst.

    

Find en leverandør der kan hjælpe nedenfor:

                         

  

                         

                  

Find mere information...

Praktiske informationer...
Bogholder uddannelse Firmagaver
Brancheforeninger Kontorartikler
Download regnskaber Kreditvurdering
Efteruddannelse Om revision
Erhvervsfinansiering Outsource regnskabet
Erhvervsforsikring Pension
Factoring Se regnskabstal
Om portalen

Regnskabsportal.dk

Sognevejen 10

DK-2690 Karlslunde


info@regnskabsportal.dk

   

Telefon 70 26 00 09

  

Copyright © 2007-2017

Kontakt os
Annoncering
Opret abonnement
Opret job opslag
Opret kursus tilbud
Annoncér firmaet på portalen

                          

   

Få hjælp til regnskabsopgaverne